رئیس گروه ورزشی بانوان اداره ورزش و جوانان لرستان از دعوت هفت بانوی لرستانی برای شرکت در اردوی تیم‌های ملی بازی‌های آسیایی جاکارتا خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرزانه جمال شرف رئیس گروه ورزشی بانوان اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: هفت بانوی لرستانی در رشته‌های ورزش پن چاک سیلات، کوراش و جودو به اردو‌های تیم ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی دعوت شدند.

وی بیان کرد: زهرا فروغی نسب در وزن ۶۰_ کیلوگرم و سپیده خورشیدی زاده در ۵۵_ کیلوگرم در رشته پن‌چاک‌سیلات که برای اولین بار در بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رئیس گروه ورزشی بانوان اداره ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد:در رشته کوراش نیز سه بانوی ورزشکار به نام‌های لیلا چغلوند، زهرا باقری و سحر چغلوند به اردوی تیم ملی دعوت شدند که به احتمال زیاد و با نظر سرمربی تیم ملی دو نفر از این ورزشکاران به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی افزود: از دیگر ورزشکاران دعوت شده به اردو تیم ملی می‌توان از نگین نظری و معصوم جعفری در رشته جودو نام برد که با برگزاری انتخابی و نظر نهایی سرمربی شانس حضور در مسابقات آسیایی را دارند.

جمال‌شرف  اظهار داشت: با وجود منابع مالی محدود در ورزش استان و نبود اسپانسر قوی بخش خصوصی، موفقیت‌های زیادی کسب شده که دعوت هفت بانوی لرستانی به اردو‌های تیم ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا یکی از این موفقیت‌های بزرگ است.

انتهای پیام/م

حضور هفت بانوی لرستانی در اردوی تیم‌های ملی جهت شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار