تیم فوتبال استقلال جنوب تهران در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور حریف نفت وگاز گچساران شد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  هفته دهم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال کشور در گروه (الف) عصر دیروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.
در این دیدار‌ها از ساعت ۱۷ عصر دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تیم استقلال جنوب تهران میهمان نفت امیدیه بود که این دیدار با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید و گیلان مهر فومن میزبان کارون اروند خرمشهر بود که تیم فومنی بازی را با نتیجه ۲ به صفر به میهمان خود واگذار کرد و دیدار تیم‌های مقاومت تهران و خوشه طلایی ساوه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با نتایج به دست آمده در پایان هفته دهم وپایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه (الف) تیم کارون اروند خرمشهر با ۱۷ امتیاز به عنوان تیم اول به طور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد و تیم استقلال جنوب تهران هم با کسب ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به خوشه طلایی ساوه به مرحله پلی اف لیگ دسته دو فوتبال کشور صعود کرد.

پس از قرعه کشی و مشخص شدن زمان برگزاری مرحله پلی اف توسط سازمان لیگ تیم‌های نفت وگاز گچساران واستقلال جنوب تهران برای صعود به لیگ دسته اول در دو دیدار رفت وبرگشت به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های نفت وگاز گچساران واستقلال جنوب تهران در مرحله اول لیگ دسته دو فوتبال کشور در گروه (ب) هم گروه بودند که به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

انتهای پیام/د

فوتبال دسته دو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.