مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان گفت :طی سال‌های اخیر سرآمد فعالیت ها، بحث فلج اطفال بود که در این مجموعه صورت گرفت و در سطح گسترده انجام شد و به عنوان یک الگو قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه یک نیروی است که در عرصه‌های مختلف مثمرثمر  و با ارزش است چه در حوزه‌های امنیت و چه در حوزه‌های سازندگی و چه در حوزه‌های دفاع از دستاورد‌های نظام گفت: سپاه آنقدر خوب عمل کرده و درخشیده که به عنوان الگو در برخی از کشور‌های اسلامی تبدیل شده که بتوانند در بخش‌های مختلف توسعه کشورشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه استان کرمان استان پهناور و و تقریباً در ردیف اول استان‌ها به لحاظ مساحت است افزود:، اما محرومیت هم در بخشی از استان مشهود است

وی عنوان کرد: حقیقت این محرومیت سقف ندارد و شما هر چه توجه کنید و هر چه سعی کنید باز هم وجود دارد.

امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه هرچه بتوانیم در حوزه‌های مختلف کار کنیم یا الگویی را ارائه دهیم که مردم خودشان در کار حضور داشته باشند و مردم حضورشان پررنگ‌تر باشد افزود: بسیج سازندگی سپاه یکی از نمونه‌هایی است که مردم در صحنه حضور دارند.

سرهنگ حجت الله پاداش مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به دستاورد‌های بسیج سازندگی عملکرد سال گذشته را بیان کرد.

وی گفت: طی سال‌های اخیر که سرآمد این فعالیت ها، بحث فلج اطفال بود که در این مجموعه صورت گرفت و در سطح گسترده انجام شد و به عنوان یک الگو قرار گرفته است.

سرهنگ پاداش عنوان کرد: با رویکردی که از سال ۹۲ که بحث سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، یک سری کار‌ها در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی گروه‌های جهادی در اقشار مختلف بسیج که اردو‌های جهادی هستند بیان کرد: در سال ۹۶ اردو‌های جهادی تحت عنوان اردو‌های جهادی هجرت که مختص دانش آموزان انجام گرفت و یک بخش از اردو‌های جهادی اردو‌های جهادی دانشجویان و طلاب بود.

وی گفت: سال گذشته ۵ هزار و ۵۶ نفر از دانشجویان و طلاب استان کرمان در این حوزه مختلف کاری بحث عمرانی اقتصاد مقاومتی و بحث مشاوره خدمات رسانی انجام دادند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان عنوان کرد: در سال گذشته ده هزار و ۸۲۲ نفر شرکت کننده در اردو‌های هفت روزه بسیج محلات داشتیم.
وی با اشاره به ایجاد بیمارستان صحرایی در کوهبنان بعد از زلزله و همچنین طرح خاص مجموعه بسیج مهندسین کشاورزی که این طرح، طرح بسیج همگام با کشاورز است افزود: در رابطه با بحث برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال ۹۲ به صورت همزمان در سراسر کشور، بسیج سازندگی در سال گذشته حدود ۶ میلیارد تومان وام با سود ۱۰ درصد به ۴۰۹ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سراسر استان وام داده شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان عنوان کرد: یک رویکرد در اقتصاد مقاومتی تحت عنوان ایجاد کارگاه‌های صنایع تبدیلی که استان داشتیم ۲۷۶ کارگاه صنایع تبدیلی در سال گذشته ما پیگیری شد که در آخرین بازدیدی که انجام شد حدود ۸۰ درصد از آن‌ها عملیاتی شده اند.
انتهای پیام/ی

ایجاد بیمارستان صحرایی در منطقه زلزله زده کوهبنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار