معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان از احداث کارخانه فرآوری گیاهان داروئی با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی با مشارکت شرکت حامی سرمایه اقتصاد در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان امروز  یکشنبه در جلسه بررسی نحوه فعالیت شرکت حامی سرمایه اقتصاد وابسته به بنیاد تعاون سپاه با تاکید بر لزوم واگذاری کار‌ها به مردم و توانمندسازی جوامع محلی، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان متقاضیان استفاده از تسهیلات پانزده درصدی شرکت حامی سرمایه اقتصاد، برای سرمایه در گردش واحد‌های تولید خوراک دام از پسماند را به شرکت مزبور معرفی می‌نماید.

وی با اشاره به فعالیت‌های شرکت حامی سرمایه اقتصاد در حوزه کشت گیاهان داروئی و روغنی و اصلاح نژاد دام‌های کوچک و گاوداری‌های پانزده راسی، یادآورشد: افرادی که فضای لازم را برای ایجاد گاوداری‌های پانزده راسی دارند با مراجعه به شرکت حامی سرمایه اقتصاد و تحت نظارت آنها، گاو و علوفه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه گاوداری‌های ۱۵ راسی می‌تواند به صورت کارمزدی و با ضوابط و نظارت شرکت حامی سرمایه اقتصاد ایجاد شود، تصریح کرد: متقاضیان باید ابتدای امر ضمانت لازم را طبق خواسته شرکت حامی سرمایه اقتصاد به بانک انصار تسلیم نمایند.

فدائی اظهارکرد: متقاضیان استفاده از تسهیلات روستایی یا قرض الحسنه کمیته امداد یا موارد مشابه برای استفاده از خدمات فنی، تامین گاو و علوفه و همچنین نظارت به شرکت حامی سرمایه اقتصاد معرفی خواهند شد.

وی به احداث کارخانه فرآوری گیاهان داروئی با سرمایه گذاری حدود ۳۰ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: پیشنهاد شده است که شرکتی با سهام شرکت حامی سرمایه اقتصاد و اتحادیه شرکت‌های تعاونی بهره برداران منابع طبیعی استان تشکیل و با استفاده از آورده شرکت حامی سرمایه اقتصاد و استفاده از تسهیلات استانی کارخانه فرآوری گیاهان داروئی را در استان احداث نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به راه اندازی واحد‌های پرورش ماهی تیلاپیا در استان، افزود: سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان با در اختیار گذاشتن فضا و امکانات و همچنین همکاری لازم با شرکت حامی سرمایه اقتصاد، زمینه راه اندازی مرکز پرورش بچه ماهی و کارخانه فرآوری را در جنوب استان فراهم می‌نماید.

فدائی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولین استان با سرمایه گذاران، یادآورشد: سازمان جهاد کشاورزی استان موضوع استفاده از امکانات و کمک‌های شرکت حامی سرمایه اقتصاد درخصوص کشت دانه‌های روغنی را بررسی و نتیجه را به استانداری اعلام نماید.

انتهای پیام/ی

راه اندازی واحد‌های پرورش ماهی تیلاپیا در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار