کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، رگبار و رعد و برق، با احتمال تگرگ و در پاره‌ای نقاط غبارآلود پیش بینی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهرام چاره خواه کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی در امروز و فردا، بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی به شکل بارش‌های رگباری و پراکنده می‌باشد، که از شب از شدت آن کاسته می‌شود.
وی افزود:اما از اوخر وقت دوشنبه سامانه بارشی جدید از نیمه غربی کشور نفوذ خوهد کرد و در روز‌های سه شنبه وچهارشنبه، استان در دامنه فعالیت امواج فعال بارشی قرار می‌گرد که منجر به بارش‌های رگباری و شدید در سطح استان می‌شود
چاره خواه بیان کرد: در مدت زمان فعالیت سامانه مذکور سرعت وزش باد شدید و قابل ملاحظه خواهد بود و امکان رخداد رعد وبرق شدید و برای اغلب نقاط استان بارش تگرگ وجود دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت:با توجه به حجم زیاد رواناب در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه سیلابی شدن معابر داخل و خارج شهری و رودخانه‌ها پیش بینی می‌گردد.

در حال حاضر دمای هوای استان ۲۶ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/م

بارش‌های رگباری و شدید در سطح استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.