تحقیقات درباره دخالت در انتخابات آمریکا به حدی وسیع است که حتی اگر دونالد ترامپ در پی اخراج بازرس ویژه این پرونده باشد، از ادامه تحقیقات نمی‌تواند جلوگیری کند.

پلامر ریپورت: رابرت مولر چگونه در مقابل ترامپ شکست ناپذیر شد؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی آمریکایی پلامر ریپورت در گزارشی با جانبداری از رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: رسانه‌ها در چند ماه گذشته سعی کرده اند ما را متقاعد کنند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، ممکن است هر لحظه «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله احتمالی روسیه در انتخابات2016، را اخراج کند. اما کاملاَ مشخص است که این جوی که رسانه‌ها می‌دهند بی اساس است. جالب اینجاست اخیراً رسانه‌ها حتی به خود زحمت نمی‌دهند که این دروغ را به مخاطبان بقبولانند و دلیلش این است که مولر بالاخره توانسته خود را شکست ناپذیر جلوه دهد.

سوال اینجاست که مولر چگونه توانست بر ترامپ پیروز شود؟ شما فقط لازم است به یک مثال بیاندیشید تا بفهمید مولر چگونه این کار را انجام داد. حالا که «رودی جولیانی» وکیل جدید ترامپ، گفته که رئیس جمهور مبلغی را به مایکل کوهن – یکی دیگر از وکلایش- داده تا به استورمی دنیلز -بازیگر فیلم‌های مستهجن که از روابط غیراخلاقی خود با ترامپ پرده برداشت- بپردازد دفتر دادستانی منطقه جنوبی نیویورک به دنبال بازجویی از ترامپ است.

در ادامه این گزارش آمده است: دونالد ترامپ برای طفره رفتن از برگزاری جلسه بازجویی با مولر تا جایی که می‌تواند تلاشش را می‌کند، اما ممکن است او وادار شود با چند دادستان فدرال در نیویورک هم نشستی داشته باشد. حتی اگر ترامپ دنبال کسی بگردد که توانایی اخراج مولر را داشته باشد چه نفعی به حال او دارد؟ مشخص است حتی اگر مولر اخراج شود ترامپ مجبور است با دادستان‌ها یا بازرسان دیگر در این باره گفتگو کند. قابل ذکر است ترامپ با تلاش و خواست مولر در چنین شرایطی قرار گرفته است.

در انتهای این مطلب آمده است: مولر پرونده مایکل کوهن -وکیل شخصی ترامپ- را به دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک ارجاع داد. او با این کارش بخشی از تحقیقات را به متحدانش سپرد. بدین ترتیب حالا نهاد‌های زیادی در حال بررسی پرونده ترامپ هستند و او نمی‌تواند با اخراج مولر تحقیقات را پایان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار