نماینده مجلس از نقشه برداری ۲۷ هزارهکتار از اراضی تفرش خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مسیر خط انتقال آب هفتیان به روستا‌های قزلقاش، گوسگرد، هفتان و محمد آباد از نقشه برداری ۲۷ هزارهکتار از اراضی تفرش خبرداد.


حسینی در جمع مردم روستای فرک افزود: طبق مکاتبات انجام شده با بنیاد مسکن استان مرکزی مقرر شده ۲۰ نفر از جوانان متقاضی زمین و بدون زمین ساکن روستای فرک زمین متری ۲۵ هزار تومان خریداری کنند.

وی از بستن قرار داد با پیمانکار در محور‌های راه هفتان به محمد آباد، راه روستایی قزلقاش، و جاده فرک به ارتوگل خبر دادو تسهیلات اشتغالزایی روستایی با سود ۶ درصد را به روستائیان یادآوری کرد.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی با تاکیدبر صرفه جویی آب از طریق آبیاری تحت فشار ادامه داد: هم اکنون دولت برای آبیاری تحت فشار ۸۵ درصد به صورت بلا عوض به متقاضیان می‌پردازد و ۱۵ درصد هم باید به صورت خودیاری انجام شود.

اجرای طرح هادی، واگذاری زمین از طریق بنیاد از مهمترین خواسته‌های مردم روستای فرک بود که با حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.

انتهای پیام / ج

بازدید نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی از مسیر خط انتقال آب هفتیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.