اطلاع رسانی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از صبح امروز در متروی شهید بهشتی آغاز شد.

سومین روز نمایشگاه کتاببه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین روز سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی آغاز شد که شاهد اطلاع رسانی این رویداد فرهنگی، در متروی شهید بهشتی بودیم.

از صبح امروز راهنمای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در متروی شهید بهشتی نصب شد و بازدیدکنندگان از این دوره نمایشگاه کتاب تهران، می‌توانند با توجه به این راهنما به نمایشگاه مراجعه کنند.

از همان دقایق ابتدایی بازگشایی درب های نمایشگاه، شاهد حضور پرشور اهل کتاب و کتابخوانی بودیم.  بازدیدکنندگانی که برای ورود به سالن های نمایشگاه لحظه شماری می کردند. مشاهدات نشان می دهد جمعیت بازدید کننده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نسبت به روزهای آغازین نمایشگاه در سال گذشته، افزایش داشته است.

خوشبختانه، در بخش ناشران عمومی اکثر غرفه ها کتیبه دارند؛ در این میان تنها چند غرفه کتیبه ای نصب نکرده اند. اطلاع رسانی در داخل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مانند روز گذشته است و بازدیدکنندگان از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می توانند از ورودی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نقشه این نمایشگاه را دریافت کنند. شاتل ها هم همانند روزهای پیش کار جابه‌جایی بازدیدکنندگان را در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انجام می دهند.

انتهای پیام/

حضور پرشور مردم در نمایشگاه کتاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.