معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان ازبرگزاری ویژه برنامه‌های جشن نیمه شعبان درجوار ۷۵ امامزاده و بقعه متبرکه در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه در خصوص برنامه‌های اجرایی این ایام در امامزادگان استان گفت:با آماده سازی اماکن متبرکه برنامه‌های جشن نیمه شعبان از امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بیش از ۷۵ بقع متبرکه و امامزاده کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در میان نسل جوان با استفاده ازظرفیت صحن و سرای بقاع متبرکه همراه با احیاء شب نیمه شعبان و قرائت دعای کمیل به شکل خاص و برپایی خیمه‌های معرفت از مهمترین برنامه‌های جشن میلاد امام زمان (عج) در آستان امامزادگان می‌باشد.

حجت الاسلام فاطمی به اجرای مراسم اجتماع عظیم منتظران مهدی (عجل الله تعالی)،  در سطح ۲۳ بقعه و امامزاده استان اشاره کرد و گفت: دعوت از سخنرانان بر جسته کشوری و استان، دعوت از قاریان مطرح کشوری و اجرای گروه‌های تواشیح، محافل نورانی قرآن کریم، قرائت زیارت آل یاسین و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های این اجتماع در روز ولادت آن حضرت است.

انتهای پیام/ی

برگزاری مراسمات اعیاد شعبانیه در کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.