معاون فرهنگی دادگستری استان كرمان گفت: برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان،كارگاه آموزشی و مسابقات فرهنگی از برنامه های این ستاد مي باشد.

افزايش معارف اعتقادی در جامعه ضرورت داردبه گزارش خبرنگار  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی معاون فرهنگی دادگستری كل استان كرمان در جلسه ستاد اعياد شعبانيه به موضوع شادی بدون گناه اشاره کرد و تاکید کرد: بایستی فرهنگ برگزاری مراسمات شاد و مفرح بدون گناه در جامعه ترویج یابند و برای انجام این کار نیازمند ورود جدی فعالان عرصه فرهنگی و تولید کارهای هنری فاخر هستیم.


این مقام قضائی در خصوص جايگاه اصحاب اعراف گفت: با توجه به نياز همه مومنین به ویژه اصحاب اعراف به شفاعت ائمه معصومين(ع) لازم است در خصوص بزرگداشت آن بزرگواران و افزايش معارف اعتقادی نسبت به شخصيت آنها قدم هاي بيشتري برداريم.

حجت السلام والمسلمين اسدی افزود: براي بهتر برگزاري مناسبت های مهمی همچون نيمه شعبان و غدير خم بايد تلاش بیشتری انجام داد.

وی یادآور شد: حضور مردم در مراسماتی که به نام و یاد اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار می شود، بیانگر شدت علاقه و نیاز به ارتباط معنوی بیشتر با آن بزرگواران و عرض ارادت خالصانه به محضر آنهاست که طبعاً از عنایت متقابل آن راد مردان الهی در دنیا و آخرت بهره مند خواهند شد.


انتهای پیام/س

 

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.