علی یوسفی و رضا اسدی وزنه برداران دسته ۹۴+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، در آخرین روز رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا، صاحب ۶ مدال طلا و برنز شدند.

قوی ترین وزنه بردار نوجوانان آسیا، ایرانی شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هشتمین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در اورگنج ازبکستان با برگزاری رقابت دسته ۹۴ +کیلوگرم ساعت ۱۱:۳۰ امروز برگزار شد.

در گروه A. این وزن رضا اسدی و علیرضا یوسفی از تیم نوجوانان به مصاف حریفان خود رفتند.

یوسفی عضو تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز در حرکت یکضرب هر سه وزنه درخواستی کادر فنی را با قدرت مهار کرد. او با ثبت وزنه‌های ۱۳۶، ۱۴۱ و ۱۴۴ کیلوگرم به مدال خوشرنگ طلا دست یافت. او در حرکت دوضرب هم وزنه‌های ۱۷۶ و ۱۸۶ کیلوگرم را مهار کند. در حرکت سوم خود وزنه ۱۹۵ کیلویی را نتوانست بالای سر نگه دارد و درنهایت با مجموع ۳۳۰ کیلوگرم به سه مدال طلا دست یافت.

رضا اسدی دیگر نماینده کشورمان در این دسته همانند یوسفی توانست وزنه‌های ۱۳۷،۱۳۳ و ۱۴۲ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر ببرد سه چراغ سفید از داوران دریافت کند. او در حرکت یکضرب به مدال برنز رسید. در حرکت دوضرب نیز وزنه‌های ۱۶۳ و ۱۷۲ کیلوگرم را بالای سر برد، در دومین انتخاب وزنه ۱۶۳ کیلویی را مهار نکرد تا به مدال برنز حرکت دوضرب برسد.

او با مجموع ۳۱۴ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

نتیجه وزنه برداری نوجوانان آسیا در دسته ۹۴+ کیلوگرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار