عسگری و اسکندرزاده ملی پوشان وزنه برداری نوجوانان کشورمان به مدال‌های نقره و برنز آسیا در ازبکستان دست یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و در هفتمین روز این مسابقات در ازبکستان، امیر رضا عسگری دون و رسول معتمدی نمایندگان تیم ملی کشورمان در گروه A  دسته 94 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند.

حرکت یکضرب:

عسگری دون ، در حرکت اول وزنه 135 کیلویی را مهار کرد. در مرتبه دوم برای مهار وزنه 139 کیلوگرم به روی تخته آمد که نتوانست کار خاصی از پیش ببرد سه چراغ قرمز از داوران دریافت کرد.در سومین حرکت دوباره برای مهار همین وزنه آمد که توانست با موفقیت آن را پشت سر بگذارد.

فضیل بیک وزنه‌بردار نوجوان کشور ازبکستان که در حرکت یکضرب دسته 94 کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرده بود، در حرکت دوضرب نتوانست سه بار وزنه 162 کیلوگرم را بالای سر ببرد، از گردونه مسابقات کنار رفت.

بر همین اساس پوریا اسکندرزاده وزنه‌بردار کشورمان که صبح امروز در گروه B در جایگاه نخست قرار گرفته بود، با ثبت وزنه‌های 128 کیلوگرم در حرکت یکضرب، 161 کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع 289 کیلوگرم به مدال برنز دوضرب و مجموع دست یافت.

حرکت دوضرب:

او به ترتیب وزنه های 165 و 172 کیلویی را مهار کرد اما در حرکت سوم نتوانست وزنه 179 کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا با همان 172 کیلوگرم به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

رده بندی نهایی وزنه برداران دسته ۹۴ کیلوگرم رده سنی نوجوانان:
۱- مینگ (تایپه): حرکت یکضرب ۱۳۷ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۱۷۵ کیلوگرم و مجموع ۳۱۲ کیلوگرم (یک نقره یکضرب و ۲ طلای دوضرب و مجموع)
۲- امیررضا عسگری دون (ایران): حرکت یکضرب ۱۳۹ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۱۷۲ کیلوگرم و مجموع ۳۱۱ کیلوگرم (طلای یکضرب، ۲ نقره دوضرب و مجموع)
۳- پوریا علی اسکندرزاده (ایران): حرکت یکضرب ۱۲۸ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۱۶۱ کیلوگرم و مجموع ۲۸۹ کیلوگرم (۲ برنز دوضرب، مجموع و مقام چهارم یکضرب)

انتهای پیام/

نتایج دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار