جناح های سیاسی در انتخاب مدیران استان کرمان تاثیر ندارد

استاندار کرمان گفت: یکی از موفقیت‌های استان تثبیت مدیران بوده و با وجود همه فشار‌ها بدون هیچ نگرش سیاسی مدیران فنی وکارآمد را در این دولت تغییر ندادیم به طوری که کاری به جناح‌های سیاسی مدیران نداشته و تنها عملکردآن‌ها را مدنظر خود قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان امروز ۹ اردیبهشت ماه در حاشیه افتتاح ساختمان اداری برق شهرستان بردسیر ضمن تبریک هفته جوان و روز جوان، گفت: در شهرستان بردسیر اقدامات خوبی انجام شده است.
وی به سفر اخیر رییس جمهور به استان کرمان اشاره کرد و افزود: در سفر رییس جمهور خط ریلی کرمان – بردسیر- سیرجان کلنگ زنی شد که این مهم باعث تحول خوبی در حمل مسافر و بار خواهدشد، قابل ذکر است که این خط ریلی ۳۰ میلیون تن بار را منتقل خواهد کرد.
استاندار کرمان آینده بردسیر را روشن دانست و بیان کرد: بردسیر در آـینده از قابلیت‌های خوبی برخوردار خواهد شد و به دلیل آب و هوای خوب این منطقه می‌تواند قطب انرژی خورشیدی در کشور تبدیل شود.
وی ادامه داد: ١٠ میلیارد تومان از منابع تعیین شده به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را به منطقه اختصاص خواهیم داد و ظرف ۲ ماه اینده بردسیر پایلوت الگوی طرح جامع کشاورزی انتخاب خواهیم کرد و اقتصاد کشاورزی را در این منطقه اجرایی می‌کنیم و باید الگوی کشت مناسب و کاشت محصولات کم آب حرکت کنیم.
رزم‌حسینی با اشاره به اینکه باید به سمت نهادینه کردن فرهنگ مشارکت اقتصاد کشاورزی گام برداریم، اظهار کرد: ١٠ هزار تومان قیمت هر متر مکعب تولید آب است که بایدمردم از این موضوع کشاورزان آگاهی پیدا کنند و در راستای افزایش بهره‌وری آب حرکت کنند.
وی اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های استان تثبیت مدیران بوده و با وجود همه فشار‌ها بدون هیچ نگرش سیاسی مدیران فنی وکارآمد را در این دولت تغییر ندادیم به طوری که کاری به جناح‌های سیاسی مدیران نداشته و تنها عملکرد آن‌ها را مدنظر خود قرار داده‌ایم.
استاندار کرمان صنعت گردشگری را یکی از موتور‌های محرک توسعه شهرستان بردسیر برشمرد و افزود: الگوی کشاورزی و اقتصاد کشاورزی شهرستان بردسیر می‌تواند به مهاجرپذیری این شهر کمک کند.
همچنین "شهباز حسن‌پور" نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت نیز در این جلسه گفت: بردسیر به کارگاه ساخت تبدیل شده است و هنوز در ابتدای راه هستیم.
وی ادامه داد: بردسیر در زمینه گیاهان دارویی و انرژی خورشیدی در حال پایلوت شدن است، اما متاسفانه هنوز برای اخذ مجوز‌ها باید در مرکز استان و کشور به دنبال این مجوز‌ها بگردیم.
نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس عنوان کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم روز به روز در بخش گلزار این شهرستان بامهاجرت روبرو هستیم که باید برای این منطقه معین اقتصادی انتخاب شود و از استاندار کرمان انتظار داریم برای این موضوع اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ی

بردسیر قطب انرژی خورشیدی در کشور خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار