تمام دوره‌های آموزشی درمرکز آی تی شیراز،به صورت رایگان ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ظل‌انوار رئیس مرکز آی تی شیراز با اشاره به فعالیت‌های ۲ منظوره مرکز آی تی شیراز از سال ۸۰ گفت: به دلیل دولتی بودن این مرکز تمامی دوره‌های آموزشی تعریف شده به صورت رایگان برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: اکثر مراجعان و متقاضیان برای شرکت در این کلاس‌ها از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند که نسبت به نوع دوره انتخابی خود یک مصاحبه از آن‌ها به عمل می‌آید که پس از قبولی در دوره مورد نظر خود ثبت نام می‌شوند.

رئیس مرکز آی تی شیراز با اشاره به اینکه افرادی که سطح اطلاعات پیش زمینه برای دوره را دارند و فاقد تحصیلات دانشگاهی در آن رشته هستند نیز امکان ثبت نام در نظر گرفته شده است.

ظل‌انوار با بیان اینکه عناوین کارگاه‌های فعالی که در این مرکز برای برگزاری دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود، افزود: کارگاه‌های سخت افزار، شبکه، نرم‌افزارف طراحی وب و گرافیک از دوره آموزشی در این مرکز است.

رئیس مرکز آی تی شیراز تصریبح کرد: تمامی اطلاعات لازم برای علاقمندان به شرکت در دوره‌های مرکز آی تی شیراز در سایت itcenter۴.ir در یک جدول جامع درج شده است.

ظل‌انوار ادامه داد: در جدول ثبت‌نام، امکان نام‌نویسی افراد با درج مشخصات فردی وجود دارد که تاریخ شرکت در مصاحبه نیز در آن درج شده است.
انتهای پیام /ت

برپایی آموزش رایگان در مرکز آی تی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار