مدیر کل صدا و سیمای فارس گفت: ۲۱ هزار و ۳۵۲ دقیقه برنامه با موضوع دهه مبارک فجر از صدا وسیمای مرکز فارس تولید و پخش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای فارس گفت: ۲۶ تیم رسانه ملی شامل ۱۱ گروه تلویزیونی، ۹ گروه خبری، چهار گروه رادیویی، دو گروه فضای مجازی و ۷۰ خبرنگار آزاد حضور انقلابی فارسیان فرهیخته را در روز ۲۲ بهمن منعکس کردند.

وی افزود: نیرو‌های تولیدی در ۹ نقطه از شیراز و با بهره مندی از امکانات تصویربرداری هوایی، حضور حماسی مردم انقلابی در این جشن ملی را در قالب شش قاب زنده و همزمان در سیمای فارس به تصویر کشیدند.

سهرابی بیان کرد: ۱۶ شبکه‌های سراسری ملی و فراملی (شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، خبر، قرآن، افق، آموزش، شما، ورزش، پرس تی وی، الکوثر، العالم) ۷۲ مرتبه و به مدت ۲۳۱ دقیقه به صورت زنده و مستقیم حضور مردم فارس را منعکس کردند.

مدیرکل صدا وسیمای فارس افزود: برای اولین بار با اعزام تیم‌های تولیدی، حضور پرشور مردم شهرستان‌های کازرون و جهرم که حکومت نظامی رژیم ستم شاهی را در سال ۵۷ تجربه کرده بودند در کنار مردم شیراز به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

سهرابی تصریح کرد: حوزه سیما در قالب ۶۲ عنوان برنامه ۵۱۹ قسمت به مدت ۲۲۳ ساعت (۱۳۴۰۰ دقیقه) و ۶۷۵ مورد زیرنویس، حوزه صدا در قالب ۵۳ عنوان برنامه در ۲۸۸ قسمت به مدت ۱۲۳ ساعت (۷۳۹۲ دقیقه) و حوزه خبر در قالب ۷۰۲ خبر و گزارش به مدت ۵۶۰ دقیقه جشن مردمی ۲۲ بهمن ۷۵ شهر و روستای استان را ضبط و ارسال کردند.

این مدیر رسانه‌ای گفت: تیم‌های تولیدات فضای مجازی مرکز هم با استقرار در مسیر‌ها ضمن پخش زنده راهپیمایی در شبکه‌های اجتماعی، لحظه به لحظه جلوه‌های اتحاد و همدلی مردم را در گروه ها، کانال ها، شبکه‌ها و سایت‌های مجازی منتشر کردند.

وی افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ مصاحبه خبری از اقصی نقاط استان برای شرکت در راهپیمایی، بهره گیری از فضای مجازی، برگزاری مسابقه عکاسی در رادیو نما، پخش سرود‌های خاطره انگیز انقلابی، نماهنگ‌های شاد و مفرح، تیزر‌های مسیر راهپیمایی و زیرنویس‌های مرتبط با پس زمینه پرچم ازجمله اقدامات رسانه استانی بود.
انتهای پیام/ر

تلاش ۲۶ تیم رسانه ملی در دهه مبارک فجر 

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار