استاندار ایلام گفت: ۷۴۰ میلیارد تومان اعتبار را به منظور ایجاد اشتغال و توسعه روستاها و شهرهای استان ایلام اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار برای اشتغالزایی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام امروز در اجتماع مردم شهرستان دره شهر گفت: مسیر ایلام به بدره، دره شهر و آبدانان در سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار داشت که با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته، این مبلغ در سال ۹۷ به ۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی، افزایش اعتبار تونل کبیرکوه از ۲.۵ میلیارد تومان به ۵ میلیارد تومان را یکی دیگر از اقدامات انجام گرفته در این مدت عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، ۸ میلیارد تومان از اعتبارات استانی به این پروژه اختصاص می یابد و با رایزنی هایی که صورت گرفته تعدادی از وزارت خانه ها حدود ۵۰ میلیارد تومان طلب پیمانکاران این پروژه را پرداخت خواهند کرد.

سلیمانی دشتکی، افزایش اعتبار سیستم فاضلاب دره شهر از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ۴ میلیارد تومان را نتیجه پیگیری مسئولان استان عنوان کرد و ادامه داد: اعتبار سد سیکان در گذشته ۱۰۰ میلیون تومان بود اما اکنون به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است و پس از تجهیز کارگاه، به سرعت تملک اراضی این پروژه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ د

740 میلیارد اعتبار  برای اشتغالزایی در ایلام

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.