امام جمعه ریگان گفت: راه نجات از مشکلات اقتصادی عمل کردن به شعار سال است.

راه نجات از مشکلات اقتصادی عمل کردن به شعار سال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت:رمز پیروزی ما در دفاع مقدس این بود که مدیریت جنگ به دست جوانان نخبه بود، ما در جنگ بیست فرمانده زیر 26سال داشتیم. برای پیشرفت کشور از ظرفیت جوانان نخبه باید استفاده شود.

وی بیان داشت: در بدنه دولت تنها وزیری که جوان هست وزیر فناوری و ارتباطات است، اکثروزرا سن بالا هستند.

امام جمعه ریگان اظهار کرد: باید جوانان را باور کرد و در عرصه ی مدیریتی کشور به جوانان میدان بدهیم.

رنجبرماهانی با اشاره به شعار سال که حضرت آقا فرمودند بر گرفته از متن دین است، تصریح کرد: راه نجات از مشکلات اقتصادی عمل کردن به شعار سال است.برخی از بزرگان حتی حاضر نیستند یک دکمه ی خارجی هم به لباسشان و زندگیشان وارد شود حال ما چقدر کالای خارجی در زندگیمان می آید که هیچ توجه و برنامه‌ریزی برايش نداریم.

وی عنوان داشت:امیدواریم که مسئولین ما با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر تحقق شعار سال از محصول و زحمت کارگر ایرانی حمایت کنند.

امام جمعه ریگان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری روز معلم را به همه معلمین که رسالت تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان این نظام دارند تبریک گفت و تصریح کرد:دغدغه ی اصلی شهید مطهری پالایش دین از کجی ها و انحرافات بود که در همین مسیر هم جان خود را اهدا کرد.

وی ادامه داد:مجاهدت های خاموش و هوشمندانه و زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج)در عرصه های سخت و طاقت فرسا که صیانت از انقلاب و امنیت و اقتدار ملی بوده است این دوران های سخت توانسته است امروز الحمد الله بسیاری از تهدید ها و بحران ها را به حداقل برساند و امیدواریم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و حضرت امام که در وصایای خود دارند؛ وزارت اطلاعات که یکی از وظایفش این است که هم از نظام و هم از حقوق افراد دفاع کند امیدواریم افرادی که صلاحیت مسئولیت هایی در نظام ندارند رد صلاحیت شوند و به اینطور افراد صلاحیت ندهند و آرزوی توفیق و سلامتی برای این عزیزان جان بر کف داریم.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار