نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: برای ظهور امام زمان (عج) باید زمینه سازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،نماینده ولی  فقیه در هرمزگان گفت : برای ظهور امام زمان( عج ) باید زمینه سازی شود.

آبت اله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه های امروز گفت: تنها انتظار برای ظهور کافی نیست و همه ما باید شرایط ظهور را فراهم کنیم.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به ضرورت خودسازی و مبارزه با کج روی ها و انحرافات در جامعه  افزود: کسانی که می خواهند جزو یاران امام مهدی (عج) شوند باید خود را به مرتبه ای از تهذیب و کمال برسانند تا بتوانند لیاقت همراهی و یاوری آن حضرت را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر شناساندن  اما مهدی(ع) و هدف از ظهور به فرزندان گفت: جشن میلاد اما زمان (عج)باید به بهترین نحو برگزار و چهره شهر باید برای این روز آذین بندی شود.

امام جمعه بندرعباس  بااشاره به 10اردیبهشت روز ملی خلیج فارس گفت:ملت هوشیار ما هرگزبه بیگانگان و کشورهای عربی   اجازه نمی دهند به گوشه ای از آب های خلیج فارس تعدی  و نام خلیج فارس را جعل کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و بر ضرورت حمایت بیشتر مسوولان از آنها تاکید کرد.

انتهای پیام/ر

نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.