نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح جدید که به زودی اجراع می شود خطر راه آهن همدان تهران برقی و سریع و السیر کمتر از 2 ساعت تردد می شود

خط راه آهن همدان تهران برقی می شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: همایش آسیایی 2018همدان باعث تحول خوبی در سطح استان می شود و وقتی از همدان 2018 صحبت می کنیم یعنی همه نقاط استان و شهرستان های آن که درگیر کار هستند و این کار مختص همدان نیست.
وی گفت: همه مسئولان ومدیران استان و شهرستان ها باید باهمکاری و هم فکری مردم دست در دست هم و با پشتکار زیاد کاری کنند که همایش 2018 به نحو احسن و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
نماینده مردم همدان و فامنین افزود: برگزاری جشنواره ملی پویانمایی به میزبانی صداوسیمای مرکز همدان اقدامی مناسب و ارزشمند است و همدان این استعداد و توانایی را دارد که به پایلوت کشور تبدیل شود.
وی با انتقاد از تعدادی از مدیران گذشته در استان همدان اظهار داشت: برای ایجاد شور و نشاد فرهنگی و هنری و ورزشی در بین استان جشنواره های فیلم کودک تئاتر کودک و تیم پاس را با زحمت و رایزنی فراوان به همدا ن آوردیم ولی متاسفانه با رفتن من در مقطعی آنها نیز از بین رفتند .
وی بیان کرد: متاسفانه در مواردی به علت کمکاری و سهل انگاری و سوء و ضعف مدیریت مشکلاتی پیش آمد مثلا مدیریت ارشاد ما در مدت این 10سال چه کار کردهکجا بودند که 4 پروژه مهم ما از بین رفت و کسی هم به مردم پاسخگو نیست.
حاجی بابایی افزود: با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای همایش 2018 به میزبانی همدان 10 میلیارد تومان مصوب کردیم که استاندار محترم و مدیران استانی آن را پیگیری کردند و این همایش برای همه ما اهمیت دارد.
وی بااشاره به کسانی که به انتقال تیم پاس به همدان خورده گرفتند گفت: درست است بی مدیریتی و استفاده نکردن از توانمندی نیروهای بومی پاس سقوط کرد ولی همین تیم بازی کنانی را به تیم ملی داد که امروز در باشگاه های بزرگ و تیم ملی بازی می کنند و این فقط یکی از دستاوردهای مهم انتقال پاس بود.
نماینده مردم همدان و فامنین اظهار داشت: همدان را در کشور کلانشهر و قطب دانشگاهی و پزشکی گردشگری کردیم و این با کمک همه مردم و مدیران بوده و جادارد بیشتر از اینها کار کنیم.
حاج بابایی گفت: تا کاری را انجام و پیگیری ۱۰۰درصدی نکنم آن را اعلام نخواهم کرد و من حاج بابایی هیچ کار شخصی را برای خودم و خانواده ام از مسئولان و مدیران استانی نخواسته ام اگر این کار را کنم دیگر نمی توانم از حقوق مردم دفاع کنم
رئیس کمیسیون ولایی مجلس گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی تمام مدارس کشور از تاریخ اول فروردین ماه 1397 از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز معاف شدند.
پیش از این مدارس کشور به‌دلیل عدم پرداخت سرانه برای پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز دچار مشکل بودند و این مسئله باعث می‌شد که در برخی مواقع مأموران برای قطع برق مدرسه مراجعه کنند.
انتهای پیام/س

برقی شدن قطار همدان تهران

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.