معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان گفت: باید تلاش برای تحقق شعار سال ماموریت اصلی مدیران استان همدان باشد.

تحقق شعار امسال ماموریت اصلی مدیران استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا قیاسی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان در گردهمایی فصلی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان همدان افزود:باید تلاش برای تحقق شعار سال ماموریت اصلی مدیران استان همدان باشد.

وی با بیان اینکه پارسال  رتبه استان همدان در اقامه نماز در کشور درخشان بود ادامه داد:امسال هم ادامه این روند مورد انتظار مردم مومن و دیندار استان همدان است.

وی گفت: در ۱۰ سال گذشته، ۸ سال را مقام معظم رهبری با موضوعی اقتصادی نامگذاری کرده اند و این شعارها مسیری را طی می کرد که به تولید و اشتغال ختم شود و شعار امسال مکمل این مسیر است.

قیاسی بابیان اینکه اگر تولید انجام شود اما مصرف نشده یا دربازار رقابت شکست بخورد، باعث دپوی کالا در انبارها و تعطیلی واحدهای تولیدی می شود و شکست است افزود:  تلاش هایی برای تولید و ارتقای کیفیت در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان بابیان اینکه مردم ایران، مردم معتقدی هستند و باید همواره اطلاع رسانی و توجه به خرید کالای داخلی مدنظر باشد گفت: با خرید کالای خارجی اقتصاد خارج تقویت و اقتصاد ایران ضعیف می شود.

وی با بیان اینکه به نمایندگان استان که نمایندگان خوبی هستند، پیشنهاد دادم که قاچاق را باید پیشگیری کرد گفت: برخی کالاها قانونی به کشور وارد می شوند و باید برای واردات کالاهایی که در داخل تولید دارند، مانع گذاشته شود که نیاز به وضع قوانین و تعرفه های سنگین تر دارد که قرار بر ورود و قانونگذاری است.

انتهای پیام/ج

برای تحقق شعارسال  مدیران باید تلاش ویژه کنند

برچسب ها: استانداری ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.