معاون سیمای مرکز همدان از حضور بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت در همدان خبر داد.

بهتاش پایتخت در راه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حمید نظیری‌ ،معاون سیمای مرکز همدان درجلسه ستاد استانی جشنواره پویانمایی تلویزیونی با اشاره به اینکه خاله شادونه و مجید اخشابی از دیگر میهمانان خواهند بود، گفت:برنامه مقدماتی جشنواره ملی پویانمایی هفتم اردیبهشت‌ماه در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این روز خوانندگان و هنرمندان شاخصی چون مجید اخشابی و از بازیگران بهرام افشاری مهمان ویژه برنامه خواهند بود، ادامه داد: به همین مناسبت برنامه‌ای در پیاده راه همدان پیش‌بینی شده است.

معاون سیمای مرکز همدان با بیان اینکه برنامه ویژه جشنواره عصر روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان استانی و معاون صدا و سیما برگزار می‌شود، عنوان کرد: مراسم پرواز بالن‌ها و نقاشی‌ها در این روز خواهد بود که از دو یا سه شبکه‌ سراسری و شبکه همدان پخش زنده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه رسمی جشنواره ساعت 21 روز 15 اردیبهشت در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود، گفت: در مراسم از خانواده‌های شهدا، پیشگامان انقلاب اسلامی و چهره‌های شاخص نیز دعوت شده و از آنها تجلیل به عمل می‌آید.

نظیری‌آستانه با اشاره به اینکه افراد شاخص دوبلور کشور هچون همت مومیوند، پزشکانی و خانم مهوش افشاری یکی از گویندگان شخصیت کارتنی پسر شجاع حضور خواهند داشت، یادآور شد: در این مراسم استاندار و امام جمعه، مدیرکل صدا و سیمای همدان، معاون صدا و سیما از جمله میهمانان مراسم خواهند بود.

وی بیان کرد: اختتامیه جشنواره در سالن شهدای استانداری همدان همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود و یکی از هنرمندان بزرگ موسیقی با گروه خود در آن اجرا دارند. 

معاون سیمای مرکز همدان از حضور و تقدیر از بازیگران و چهره‌های محبوبی همچون احمدرضا درویش، پرویز پرستویی، جعفری جوزانی، بهرام عظیمی و تعدادی از پیشکسوتان در این مراسم خبر داد و اظهار داشت: مراسم اختتامیه با سخنرانی رئیس سازمان صدا و سیما و اهدای تندیس برگزیدگان پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه در اختتامیه یک نشست خبری با هنرمندان را در مجموعه گنجنامه خواهیم داشت و چند نشست صمیمی در هتل‌های مشخص شده برگزار می‌شود‌، ادامه داد: از تعدادی از هنرمندان شاخص مجموعه برنامه کودک در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

نظیری‌آستانه با اشاره به اینکه به غیر ازعمو پورنگ که به دلیل مسائل مالی نتوانستیم از او دعوت کنیم، خاله شادونه از 12 اردیبهشت هر روز در همدان استیج دارد، گفت: به دنبال آن هستیم که اگر شهرستان ملایر آمادگی داشته باشد روز نخست را در ملایر و در پارک سیفیه اجرای برنامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه طراحی پوستر و بیلبوردها تا چند روز آینده با حضور استاندار و مسئولان رونمایی می‌شود، تصریح کرد: در هر شهرستان و در دو نوبت پخش آثار داریم که هشت فیلم بلند در جشنواره حضور دارد، هر چند که چهار نوبت پخش در سینمافلسطین خواهد بود.

معاون سیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه یک هیأت 15 نفره از مادران و یک هیأت 15 نفره از کودکان آثار را بازبینی و داوری می‌کنند، بیان کرد: امید است بتوانیم رضایت میهمانان و مسئولان را به استان جلب کنیم تا این جشنواره‌ها در استان ادامه یابد.

وی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های ما مربوط به هماهنگی اصناف و مربوط به پذیرایی میهمانان است، خاطرنشان کرد: علیرغم چند بار تماس گرفته شده اما سازماندهی اصناف ضعیف است.

انتهای پیام/ج

بازیگر سریال پایتخت در راه همدان است

برچسب ها: جشنواره ، صداوسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.