معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز همدان آموزش همگانی فضای مجازی را از اولویت های این سازمان است.

ضرورت آموزش همگانی فضای مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کیوان الوندی معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه معاونت فضای مجازی در صدا وسیما مراکز استان ها به تازگی راه اندازی شده است، گفت: معاونت فضای مجازی با داشتن وظایفی در حوزه رصد فضای مجازی در صدد بهره برداری حداکثری ظرفیت و توان این مجموعه است.

وی با تاکید بر تولید برنامه های مخاطب پسند بیان کرد: با همکاری فعالان فضای مجازی در خارج از سازمان صدا وسیما و با بهره گیری از نظرات و کمک های نخبگان این حوزه، تولید برنامه های تولیدی اقداماتی در درست انجام است.

الوندی در ادامه بیان کرد: هدف معاونت فضای مجازی تولید محتوا برای فضای مجازی، حوزه سیما، صدا وخبراست.

وی بیان اینکه تا کنون تولیداتی در حوزه این معاونت انجام شده است، بیان کرد: موشن گرافی وانمیشین های به مناسبت نوروز، رویداد همدان 2018 و ده فجر در این معاونت ساخته شده است.

معاون فضای مجازی صدا وسیمای مرکزهمدان با بیان اینکه تمامی امکانات صدا وسیما مرکز همدان در اختیار نخبگان و فعالان حوزه فضای مجازی برای تولیدات با کیفیت و پر محتواست بیان کرد: تولیدات حوزه های سیما، صدا و خبر نیز در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

الوندی با بیان اینکه محوریت، تولید برنامه های مناسبت های ملی و مذهبی است، بیان کرد: با بهره گیری ازامکانات سازمان صدا و سیما از یک سو، اندیشه و تفکرات نخبگان و فعالان فضای مجازی از سوی دیگر درصدد تولید برنامه های پر محتوا هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: آموزش همگانی فضای مجازی از جمله برنامه های معاونت فضای مجازی صدا و سیما است.

انتهای پیام/د.ا

ضرورت آموزش همگانی فضای مجازی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.