مدیرکل صدا و سیمای استان همدان گفت: جشنواره ملی پویانمایی از۱۵ الی ۱۷ اردیبهشت ماه در استان برگزار می‌شود.

تغییر در زمان برگزاری جشنواره ملی پویا نمایی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای استان همدان  صبح امروز در ستاد استانی نخستین جشنواره ملی پویا نمایی تلویزیونی اظهار داشت: برای برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی به میزبانی همدان فعالیت کمیته‌های جشنواره در نقاط پایانی جمع بندی است و تمامی امورات زیر ذره ‌بین کمیته‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای اجرای هر چه بهتر این جشنواره در نظرگرفته شده است افزود: با توجه به حضور رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان سخنران در هندوستان به سبب اجلاس اروپایی ABU زمان برگزاری جشنواره ملی پویا نمایی در همدان تغییر کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان گفت:احتمال دارد وزیر ارشاد در این جشنواره حضور داشته باشد،وخاطر نشان کرد: عسگری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و معاونان ایشان نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

دهقان نیری ادامه داد: رئیس صدا و سیمای ایران دبیر اجلاس اروپایی ABU است که 18 اردیبهشت در هند آغاز می شود و به همین سبب مجبور شدیم زمان جشنواره را سه روز زودتر برگزار کنیم، بر این اساس جشنواره ملی پویا نمایی 15 الی 17 اردیبهشت در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه530 میهمان در هتل‌های همدان اسکان داده می‌شود افزود: ورود میهمانان به استان 15 اردیبهشت در سالن همایش‌های علوم پزشکی استان و مراسم اختتامیه 17 اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های شهدای استانداری همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

زمان برگزاری جشنواره ملی پویا نمایی در همدان تغییر کرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.