رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان از افتتاح 100 خانه ورزش روستایی در استان تا پایان امسال خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدی امروز در مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید در روستاهای کم‌برخوردار  دست کم یک خانه ورزش روستایی داشته باشیم، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم در 6 ماهه نخست سال 97 تعداد 50 خانه ورزش روستایی را در هفته دولت و تعداد 50 خانه ورزش روستایی در ایام دهه فجر افتتاح کنیم.

وی افزود: از دیروز ظهر تاکنون در خدمت رئیس فدراسیون بودیم و به چندین روستا سر زده‌ایم؛ رئیس فدراسیون که بیش از یک هزار خانه ورزش روستایی افتتاح کرده است، اعلام کرد زیباترین خانه ورزش روستایی در روستای مشهد کاوه بود.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان مطرح کرد: افتخارمان این است که یک نوجوان روستایی قهرمان آسیا در رشته شطرنج شد که از دل خانه ورزش روستایی بیرون آمد افتخار دیگر ما این است که مسابقات تنیس روی میز پدران و پسران را که در اصفهان میزبانی کردیم، بیش از 200 نفر از روستاها شرکت کردند.

اسدی با اشاره به این نکته که درباره خانه‌های ورزش روستایی اتفاقات خوبی رقم خورد که جز با همیاری همه ادارات و استانداری ممکن نبود، خاطر نشان کرد: گنج‌ها در روستاهاست و امیدواریم روزی برسد که در همه روستاها خانه روستایی داشته باشیم؛ فردا در دورترین نقطه استان اصفهان خانه روستایی افتتاح خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.