رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: به دنبال برگزاری همایش دهیاران هستیم تا از این ظرفیت برای گسترش ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استفاده کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا جعفری امروز در مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان اظهار کرد: که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای تسهیل خدمت‌رسانی به مخاطبان بهره گیریم و چه بهتر که استان اصفهان در این موضوع پیش‌قراول شود.

وی افزود: حوزه کاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی بسیار گسترده است و به دنبال مسائل تربیتی برای فرزندان روستایی هم هستیم؛ می‌بینید که قهرمانان بزرگ ارتباط مستقیمی با روستاها دارند زیرا موفقیت در میادین بین‌المللی نیاز به سختی‌هایی دارد که این موضوع با زندگی روستائیان عجین شده است.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی تصریح کرد: کار ما از زمان مدیریت مهرعلیزاده آغاز شد و حضور او در اصفهان برای ما منشا خیر خواهد بود.

جعفری با تاکید بر برون‌سپاری و استفاده از ظرفیت بخش‌های غیردولتی خاطر نشان کرد: شاخص ارزیابی‌های مختلفی داریم که در این شاخص‌ها بانوان اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد؛ در سال جاری هم به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

وی بیان کرد: چند شاخص مهم ارزیابی ادارات کل برنامه‌هایی است که در حوزه ورزش روستایی برگزار می‌شود و به عنوان مثال برگزاری دوره آموزشی ورزش روستایی 70 امتیاز دارد و از همین رو زحمات شما در ارزیابی اداره کل جایگاه والایی دارد.

 

انتهای پیام/م

 

مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.