مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از برنامه ریزی و تلاش هیأت های ورزشی این استان برای افزایش سهم تیم های اصفهانی در مسابقات آسیایی به 25 تا 30 درصدخبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی امروز در برنامه تقدیر از سهراب مرادی، قهرمان وزنه‌برداری جهان اظهار کرد: در حوزه قهرمانی در دوره قبل مسابقات آسیایی 20 درصد از تیم اعزامی اصفهانی بودند اما امسال با برنامه‌ریزی که صورت گرفته است، 34 هیأت می‌توانند در المپیک آسیایی حضور داشته باشند و در تلاشیم این 20 درصد را به 25 تا 30 درصد برسانیم و در این زمینه همه هیأت‌ها برنامه‌های خود را از 4 سال پیش آغاز کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای حضور در المپیک 2020 را در سطح استان انجام دادیم؛ همان‌طور که سهراب مرادی اولین نشان المپیکی استان را کسب کرد، امیدواریم در المپیک‌های بعدی نشان های بیشتری کسب کنیم.

وی در پاسخ به پیشنهاد استاندار اصفهان مبنی بر افزایش تعداد باشگاه‌های بدن‌سازی در سطح استان، خاطر نشان کرد: طی 4 سال نزدیک به هزار باشگاه بدن‌سازی در سطح استان افزایش پیدا کرده است که این میزان با یک حساب ساده بیش از  5 هزار شغل را در سطح استان به وجود آورده است.

سلطان‌حسینی ادامه داد: به اندازه یک کارخانه اشتغال‌زایی صورت گرفته در حالی که هیچ آلودگی ندارد و به سود جامعه هم هست؛ به دنبال این هستیم که تعداد باشگاه‌های بدن‌سازی و فیت‌نس در سطح استان را از 1300 به 1500 باشگاه برسانیم.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین با کمک خیران تاکنون نزدیک به 200 خانه ورزش روستایی را در سطح استان افتتاح کرده‌ایم که همین جا از استاندار اصفهان درخواست می‌کنم در افتتاح بعدی ما را همراهی کند.

 

انتهای پیام/م

 

اشتغال‌زایی 5 هزار نفری با راه‌اندازی 1000 باشگاه‌ بدن‌سازی در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.