مراسم نکوداشت "آیت الله سید یحیی جعفری"، امام جمعه سابق کرمان امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سالن زنده یاد کامیابی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم نکوداشت "آیت الله جعفری" گفت: آیت الله جعفری از علما و روحانیونی هستند که با جدی گرفتن درس و بحث توانست چهار دهه به مردم، انقلاب، امام و رهبری خدمت کند و همه این ویژگی ها در شخصیت ایشان ظهور و بروز دارد.

وی افزود: دستگاه نماز جمعه توفیق چهار دهه خدمت به مردم استان کرمان را دارد و "آیت الله جعفری" ستون فقرات این دستگاه است.

سید حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی نیز گفت: "آیت الله جعفری" چه امام جمعه باشد چه نباشد، برای ما جعفری امام جمعه هستند و قرن‌ها این نام نیک در کرمان به اتکای صراحت، صداقت، پاکی و آزادی و بدون حاشیه بودن ایشان ماندگار باقی خواهد ماند.

جلال پور، مشاور استاندار در امور اقتصادی هم با اشاره به ذکر خصوصیاتی از ایت الله جعفری گفت: "آیت الله جعفری" بزرگترین پشتوانه برای  فعالان‌ اقتصادی بود.

وی، صاحبدلی، صادق بودن، صبوربودن، زندگی ساده،  نگاهی متعادل، مردمی و از همه مهمتر حرکت در مسیر نظام، انقلاب و اعتدال را ازجمله ویژگی های بارز این بزرگمرد برشمرد.

انتهای پیام/ب

مراسم نکوداشت امام جمعه سابق کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار