باحضور مدیران قضایی؛

تجلیل شورای قضایی از خدمات امام جمعه سابق کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: خطبه‌های حجت الاسلام و المسلمین جعفری در طول این ۳۷ سال در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه وحدت بخش، آرامش آفرین و هدایتگرانه بوده است.

تجلیل شورای قضایی از خدمات امام جمعه سابق کرمانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد در جلسه شورای قضائی استان که صبح امروز در محل دادگستری استان کرمان برگزارشد، گفت: از سال ۱۳۵۹ که با حکم حضرت امام (ره) آیت الله جعفری به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان منصوب گردیدند، وی همواره دلسوز مردم و حاکمیت بودند و تریبون نماز جمعه تنها به بیان مسائل حاکمیتی اختصاص نداشت بلکه در بسیاری از مواقع بیانگر درد و مشکلات عمومی مردم بود.

وی افزود: ابعاد شخصیتی ایت الله جعفری برای مردم کرمان شناخته شده است و مردم دیار کریمان بهتر از هر کسی ایشان را می‌شناسند.

مقام قضائی ارشد استان بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین جعفری نقش بسزایی در مبارزات و مجاهدت‌های نهضت اسلامی داشتند و مردم بویژه فرهیختگان، دلسوزان انقلاب، رزمندگان، خانواده شهداء و ایثارگران، روحانیت فهیم و نجیب استان کرمان هیچگاه این مجاهدت‌ها و تلاش‌ها را فراموش نخواهد شد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری حکیمانه فرمودند: ایشان چهره مردمی، خدوم و در عرصه‌های دشوار در کنار مردم بوده و هستند.

نماینده عالی دستگاه قضائی استان کرمان در تشریح ابعاد شخصیتی آیت ا.. جعفری گفت: ایشان براساس مشی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری برای مردم نقش هدایت گری را ایفا نموده اند و صداقت، مردم داری و اخلاق مداری از ویژگی‌های بارز ایشان می‌باشد.

موحد گفت: ایشان مرجع و ملجاء مطمئنی برای مردم نجیب کرمان بوده و هستند و به عنوان یک عالم و سید جلیل القدر در دل و ذهن مردم کرمان ماندگار خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان این نشست از خدمات بیش از چهل ساله حضرت حجت الاسلام و المسلین جعفری نماینده سابق، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

تجلیل ازخدمات امام جمعه سابق کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار