مهلت ارسال آثار به اولین دوره رقابت علمی کنز با شعار «ایده‌ات را جهانی کن» تا ۲۵ خردادماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در راستای ایجاد فرصت بیشتر برای ارائه آثار توسط علاقه‌مندان، مهلت ارسال آثار به اولین دوره رقابت علمی کنز با شعار «ایده‌ات را جهانی کن» تا ۲۵ خردادماه سال جاری تمدید شد.

این رقابت میان دانش‌پژوهان، دانشجویان و استادان زیر ۴۵ سال در ۵۷ کشور عضو سازمان همکاری اسلامی با هدف ارائه راهکار برای حل مشکلات جامعه، استفاده از ظرفیت‌های جامعه متخصصان، تهیه انباشتی از آثار علمی، ارتقای سطح انگیزش و خلاقیت نخبگان جوان، بسترسازی برای شناسایی و تبادل ایده‌های علمی و فناورانه و استمرار هدفمند تعامل محققان از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده‌های کاربردی خود را در قالب ویدئو‌های ۳ تا ۵ دقیقه‌ای با موضوعات سلامت، انرژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اقتصاد، آب و محیط‌زیست برای دبیرخانه ارسال کنند.

برای شرکت در این رقابت ابتدا باید در سایت مربوطه  ثبت نام و پس از آن فایل ویدئو در قسمت مربوطه بارگذاری شود. تمام مراحل ثبت‌نام، توضیحات وغیره به زبان انگلیسی است همچنین شرکت‌کنندگان موظف‌اند در ویدئو خود یا با زبان انگلیسی صحبت کنند و یا برای ویدئو خود زیر نویس انگلیسی در نظر بگیرند.

جوایز نقدی این رقابت در قالب نشان طلای ۶۰ گرمی کنز برای نفر اول، نشان طلای ۴۰ گرمی کنز برای نفر دوم، نشان طلای ۲۰ گرمی برای نفر سوم و نشان طلای ۲۰ گرمی برای نفر اول هر حوزه تخصصی خواهد بود گفتنی‌است مهمترین معیار داوری، کاربردی بودن طرح ارائه شده است.

انتهای پیام/

تمدید اولین دوره رقابت علمی کنز با شعار «ایده ات را عملی کن»  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار