مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی ۴۰۵ دستگاه اتوبوس به شهروندان در ایام چراغ برات خبر داد.

سرویس‌دهی ۴۰۵ دستگاه اتوبوس به شهروندان در ایام چراغ  برات در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علی اصغر نیشابوری گفت:همه ساله با فرارسیدن ایام چراغ برات خیل عظیمی از خانواده‎های معظم شهدا، زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) طی سنت دیرینه جهت زیارت اهل قبور به حرم مطهر، بهشت رضا (ع)، بهشت جوادالائمه (ع) و خواجه ربیع مراجعه می‌کنند.

وی افزود: این حرکت از مرکز و نقاط مختلف شهر به سوی مقاصد یاد شده، از صبح روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه به طور پراکنده آغاز و رفته رفته افزایش می‌یابد و هنگام ظهر به اوج خود می‌رسد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت:همچنین در بازگشت از ساعت ۱۷ الی ۲۱ این حرکت به مبادی و مناطق مسکونی انجام و تراکم جمعیت در این سه روز به حدی است که قسمتی از ناوگان حمل و نقل شهری را به خود اختصاص و کلیه شبکه ترافیکی شهر به وسیله وسائط نقلیه مختلف اشغال شده و حرکت خودرو‌ها خصوصاً اتوبوس‌ها در بعضی نقاط به کندی صورت می‎گیرد.

نیشابوری افزود: همزمان ده‌ها هزار نفر در آرامستان‌های بهشت رضا (ع)، بهشت جوادالائمه (ع) و خواجه‌ربیع در انتظار ارائه خدمات از اتوبوسرانی و انتقال به مناطق مسکونی خود می‌باشند و چنانچه از قبل پیش‎بینی‎های لازم در این خصوص صورت نگیرد، مشکلات فراوانی برای مردم به وجود خواهد آمد.

وی گفت:سازمان اتوبوسرانی مشهد به منظور ایجاد تسهیلات لازم و سرویس‎دهی منظم و نقل و انتقال مسافران تا آخرین نفر، طرح ویژه‎ای را اجرا می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه این طرح در روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود افزود: این طرح شامل ۱۲ پایانه اصلی و ۱۲ مسیر است که با برنامه‌ریزی قبلی توسط سازمان اتوبوسرانی انجام و اجرا می‌شود.

نیشابوری تاکید کرد: این پایانه‌ها شامل پایانه آزادی، بولوار مصلی، پایانه انقلاب اسلامی، انتهای بولوار شهید مفتح، پایانه فردوسی و پایانه خواجه ربیع به مقصد بهشت رضا (ع) و از میدان شهدا، پایانه وکیل‌آباد، بولوار مصلی، پایانه آزادی، پایانه انقلاب اسلامی و پایانه زکریا به مقصد آرامستان خواجه ربیع است.

انتهای پیام //ز. ج
 

آماده باش سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در ایام چراغ برات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.