مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: زائران حرم مطهر رضوی با ۳۵۰ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر در روز سال تحویل منتقل می‌شوند.

بکارگیری ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران به حرم مطهر رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  علی اصغر نیشابوری افزود: در طرح ویژه استقبال از بهار ۹۷ سرویس‌دهی زائران در ساعات تحویل سال نو با ۳۵۰ به حرم و سرویس‌دهی ویژه دیدار با مقام معظم رهبری با ۲۵۰ دستگاه اتوبوس از ۵ پایانه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پایانه شماره یک در میدان شهدا با تعداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس سرویس‌دهی می‌نماید و همچنین پایانه شماره ۲ در میدان بسیج به سمت میدان ۱۵ خرداد مسیر خط یک بی. آر. تی بار ۴۵ دستگاه اتوبوس خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: پایانه شماره ۳ در چهارراه خسروی مقابل بانک تجارت با ۳۵ دستگاه اتوبوس، پایانه شماره ۴ در چهارراه شهید گمنام با ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و پایانه شماره ۵ در میدان شهدای مسجد گوهرشاد با تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس به ارائه خدمت به زائران و مجاوران سرویس دهی خواهند داشت.

نیشابوری افزود: با ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و به منظور تامین ایمنی‌های لازم، امکان تغییر هر یک از پایانه‌های برنامه‌ریزی شده وجود خواهد داشت و در صورت رفع محدودیت سرویس‌دهی به نزدیکترین نقطه به حرم مطهر انتقال خواهد یافت.

وی تصریح کرد: اکیپ فنی به صورت آماده باش در سطح شهر جهت رفع هرگونه مشکل احتمالی مستقر هستند.

انتهای پیام// ف. غ
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار