۷۰ نانوایی کشیک همزمان با تعطیلات نوروزی در اطراف حرم رضوی فعالیت می‌کنند.

ساعات پخت نان پیرامون حرم مطهر رضوی درایام نوروز افزایش می یابدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت:برای پاسخگویی و تامین نیاز زائران ورودی به مشهد طی ایام تعطیلات این نانوایی‌ها به صورت ویژه با افزایش ساعات پخت فعالیت می‌کنند.

 علی رسولیان افزود: روزانه ۴۰۰ تن سهمیه آرد مازاد نیز بین این نانوایی‌ها توزیع می‌شود.

وی گفت: تمامی کشتارگاه‌های دام و طیور استان هم طی تعطیلات نوروز فعال هستند و فقط کشتارگاه صنعتی مشهد در روز اول فروردین ماه تعطیل، اما سایر واحد‌ها دائر می‌باشند.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: طرح تنظیم بازار که در چند روز اخیرمجموع ۱۴۲ تن میوه اعم از سیب و پرتقال با نرخ مصوب عرضه شده که از این میزان ۵۶ تن سیب و ۸۶ تن پرتقال توزیع شده است.

رسولیان گفت: در حال حاضر عرضه میوه طرح تنظیم بازار در سطح حدود ۱۳۰ مرکز شامل ۹۲ واحد صنفی، ۳۰ مورد ازمیادین میوه و تره بارشهرداری و ۵ مورد از تعاونی‌های ادارات در حال انجام است.

وی افزود: برنج هم تا کنون یک هزار و ۹۱۸ تن حواله صادر و به بازار عرضه شده است.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی افزود: میزان عرضه گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار با نرخ مصوب هم که از اوایل اسفندماه آغاز شده تا کنون ۳۴۳ تن می‌باشد.

رسولیان تصریح کرد: روزانه ۲۰ تن تخم مرغ با قیمت مصوب در سطح مشهد عرضه می‌شود.

وی افزود: ذخایر نهاده‌های دامی مثل جو و ذرت و کنجاله هم مطلوب است و با نرخ مناسبی در بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام// ف. غ
 

عرضه اقلام مورد نیاز زائران در ایام نوروز

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.