مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس (ره) گفت: آرامگاه شهید مدرس (ره) با تمام توان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و برنامه‌های متنوعی را برای زائران و مسافران برگزار می‌کند.

آمادگی کامل زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برای پذیرایی از زائران نوروزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمزه سپهریان گفت: زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) از جمله مکان‌های دیدنی شهر کاشمر است که همه ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران، زائران و گردشگران در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز است.

وی با تاکید بر این که تمام امکانات این مجموعه برای پذیرایی و استقبال از مسافران و زائرانی که به کاشمر سفر می‌کنند آماده شده است، عنوان کرد: تمام تلاشمان بر این است که تسهیلات مناسب و خدمات رسانی مطلوب به مسافران و زائران نوروزی در این ایام صورت پذیرد.

مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس (ره) گفت: ۵ باب سوییت مجهز به تمام امکانات، ۲۰ اتاق مهمانسرا، ۲ باب سالن اجتماعات و آشپزخانه عمومی از جمله امکاناتی است که برای پذیرایی از مسافران آماده شده است.

سپهریان تصریح کرد: فعال بودن دفتر زائرسرا به‌صورت شبانه‌روزی، فروشگاه مواد غذایی، پارکینگ وسایل نقلیه زائران، بازدید به‌صورت رایگان زائران از موزه آثار و اسناد شهید آیت الله مدرس (ره)، فضای بازی کودکان، کتابخانه و فرهنگسرا، سکو‌های اقامتی، ایجاد فضای سبز با گل‌های متنوع و آب‌نما‌های زیبا همراه با معماری اسلامی از دیگر امکانات این آرامگاه برای پذیرای از زائران نورزوی است.

وی اهدای بسته‌های متبرک رضوی به زائران و مسافران را از دیگر برنامه‌های اجرایی زیارتگاه شهید مدرس (ره) در ایام نوروز برشمرد.

سپهریان ادامه داد: این آستان مقدس همه ساله به ویژه در ایام نوروز بااجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از مسافران و گردشگران نوروزی استقبال می‌کند.
 

اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) کاشمر


مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) کاشمر هم از اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در این آستان مقدس همزمان با فرارسیدن عید نوروز خبردادگفت: مراسم تحویل سال جدید بعداز نماز مغرب و عشا همراه با قرائت دعای توسل، مرثیه سرایی در رثای امام هادی (ع) , سخنرانی، پخش سخنرانی مقام معظم رهبری خواهد بود.

محمد یعقوبی  به اجرای ۱۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در این آستان مقدس اشاره کرد و افزود: سخنرانی و بیان معارف اسلامی، قرائت ادعیه کمیل، ندبه، برگزاری جشن همای رحمت ویژه سالروز ولادت حضرت علی (ع) , ویژه برنامه وفات حضرت زینب (س) , قرائت زیارت عاشورا، زیارت امین الله و دعای توسل، بیان احکام زائر و قرائت یک صفحه از قرآن کریم هرشب بعدازنماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی گفت: کارگاه ادبیات قرآنی همراه با قصه گویی، نقاشی، شعر، آموزش کاردستی ویژه کودکان، خدمات فرهنگی شامل اکران فیلم‌های جشنواره عمار، بازدید از موزه آثار و اسناد شهید آیت الله مدرس (ره) و کتابخانه این آستان ازجمله برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) کاشمر افزود: این زیارتگاه با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه آماده استقبال از مسافران و گردشگران خواهد بود.

مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) کاشمر افزود: علاقه‌مندان نیز می‌توانند برای شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در مسابقه‌ی عکاسی نوروزی میقات الرضا، به آدرس تلگرامی MigatAlReza@ مراجعه کنند.
 
انتهای پیام//و.ت
 
 
برچسب ها: نوروز ، اماکن مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار