رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از بسته شدن فهرست نهایی کاروان ایران برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای اندونزی طی یکشنبه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مازیار ناظمی، رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه همایش مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان کشور که در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، مهمان نوازی را ویژگی اصلی دیار کریمان عنوان کرد و گفت: کرمان مردمی مهمان نواز، خونگرم با خصلت های بارز مردمان کویر (مقاوم، پایدار و همراه) دارد.

وی، وجود امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان را یک فرصت و یک نعمت برای ورزش و جوانان در کرمان عنوان کرد و افزود: وی از خانواده ی فرهیخته ایست که در جایگاهی قرار گرفته که کار را می شناسد و در این زمینه تحصیل کرده و از آنجایی که بسیار پای کار، با برنامه و پیگیر هست، پس وجودش برای ورزش و جوانان یک فرصت و نعمت است.

ناظمی با بیان اینکه اگر امروز شما مدیر روابط عمومی هستید، این فرصت، صاحبش مردم هستند، مردمداری را ویژگی مهم یک روابط عمومی موفق دانست.

وی با اعلام اینکه دکتر روحانی یک موضوعی را شفاف به مدیران یادآور شد و امروز این موضوع، سرفصل بسیاری از مدیران اجرایی است، تصریح کرد: مدیر باید شفاف و روشن با مردم حرف بزند، مدیری که سکوت می کند، عاقبت اندیشی می کند و به هر دلیلی خودش را وارد ماجرا نمی کند، از این دولت جدا شود و به آینده ای رود که دوست دارد.

ناظمی یادآور شد: روابط عمومی ها باید برای موفقیت بیشتر ایده بگیرند و با صاحبنظران مشورت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: رقابت های جام جهانی را در پیش رو داریم، هر کاری می توانید برای تیم ملی کشورمان انجام دهید، تاکنون بهترین امکانات برای تیم ملی در نظر گرفته شده و در این راستا تلاش کرده ایم چیزی کم و کسر نداشته باشند.

ناظمی افزود: یکشنبه آینده، فهرست نهایی کاروان ایران برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای اندونزی بسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان کرمان از استان های خوبمان هست که سهمیه های خوبی در بازی های آسیایی و پارآسیایی دارد.

انتهای پیام/ب

افتتاحیه همایش مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان کشور در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار