فرماندار دامغان گفت :در سال 96 بالغ‌بر 132 نفر از دامغان در سامانه برای دریافت تسهیلات اشتغال ‌زایی ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی‌اصغر مجد فرمانداردامغان در جلسه بررسی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با بیان اینکه سهم دامغان از این تسهیلات بالغ ‌بر 28 میلیارد تومان است و این در حالی است که سهم استان سمنان از این تسهیلات 184 میلیارد تومان است گفت : تعهد ما برای ایجاد فرصت‌های شغلی در این بخش سال گذشته یک هزار و 329 نفر بود. متقاضیان برای اجرای طرح‌های اشتغال و کارآفرینی نسبت به ارائه طرح و تکمیل مدارک لازم برای دریافت تسهیلات اشتغال ‌زایی اقدام کنند.

وی در ادامه افزود : در یک سال گذشته بالغ‌بر یک هزار و 223 شغل جدید در دانشگاه‌ها ایجادشده است و بالغ‌بر 132 نفر از دامغان در سامانه برای دریافت تسهیلات اشتغال ‌زایی ثبت‌نام کردند. بخش عمده‌ای از متقاضیان که برای دریافت این تسهیلات اقدام کردند در بخش‌های کشاورزی، دامداری و عشایر فعالیت می‌کنند.

مجد تصریح کرد : اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است و حفظ جمعیت روستانشین و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی از دیگر اولویت‌های دولت است و با تحقق این امر گامی مؤثر در راستای رونق تولید نیز برداشته می‌شود. اجرای طرح کارورزی دولت نیز از دیگر اقداماتی است که مشکلات اشتغال را در شهرستان دامغان تا بخشی رفع کرده است. سهم دامغان در طرح کارورزی دولت 170 نفر است که سال گذشته 130 دانشجو در این راستا ثبت ‌نام کردند که 30 نفر از آن‌ها موفق به کسب اشتغال و انعقاد قرارداد پیمانی شدند.

انتهای پیام / گ

سهم دامغان در طرح کارورزی دولت 170 نفر است

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.