مدیرکل دادگستری سمنان گفت:حمایت از کالای ایرانی سرلوحه عملکردجامعه است و در این راستا با هرگونه تخلف که شعار سال را نقض کند مطابق با قانون برخورد می‌کنیم

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محسن مظهری رئیس‌کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه موانع قضایی در مسیر سرمایه‌ گذاری برطرف می‌شود گفت : تحقق شعار سال در اولویت اهداف و برنامه‌های دستگاه‌های قضایی استان سمنان قرار دارد.

وی در ادامه افزود : دادگستری استان سمنان حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه عملکرد و فعالیت‌های خود قرار داده است و در این راستا با هرگونه تخلف که شعار سال را نقض کند مطابق با قانون برخورد می‌کنیم. مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت‌های بعدی دادگستری استان است چراکه این امر زمینه جذب اعتماد مردم را به دستگاه‌های قضایی فراهم می‌کند.

مظهری تصریح کرد : حمایت از مخترعان و نخبگان استان سمنان یکی دیگر از برنامه‌های مهم دستگاه‌های قضایی در سال جدید است و تحقق منویات رهبری و به‌ کارگیری راهبردهای آن برای رفع مشکلات کشور در دستور کار قرار دارد. بیکاری مهم‌ترین عامل آسیب‌های اجتماعی است و پیشگیری از وقوع تخلف و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیز از وظایف و رسالت‌های اصلی این نهاد به شمار می‌رود.

بیکاری عامل وقوع بسیاری از جرائم ازجمله دزدی است

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه بیکاری عامل وقوع بسیاری از جرائم ازجمله دزدی است گفت: دشمنان امروزه با هجمه‌های متعدد فرهنگی و اقتصادی درصدد از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. افراد صاحب‌نظر، مبتکر و مخترع می‌توانند با حمایت دادگستری استان سمنان گامی مؤثر و عملیاتی برای اجرای طرح‌های اقتصادی بردارند.

انتهای پیام / گ

حمایت از کالای ایرانی سرلوحه عملکرد و فعالیت‌های دادگستری سمنان است

برچسب ها: دادگستری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.