رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت : انجام فعالیت‌های آموزشی باهدف اشتغال‌زایی به بهبود وضعیت اقتصادی و تحقق شعار سال کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سلیمان پاک‌سرشت رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در آیین افتتاح نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خیر ساز استان سمنان در شهمیرزاد بابیان اینکه انجام فعالیت‌های آموزشی باهدف اشتغال‌زایی به بهبود وضعیت اقتصادی و تحقق شعار سال کمک می‌کند گفت : برای رسیدن به این مهم باید تمرکزگرایی برنامه‌های آموزشی به شکل یکپارچه حذف و در ازای آن آموزش‌های مهارتی بر مبنای تقاضای محلی و استانی در جامعه نهادینه شود.

وی افزود : برای تأمین اشتغال در جامعه از طریق مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مهارتی به جوانان منطبق با نیاز و تقاضای بازار کار تنظیم شود.

پاک‌سرشت بابیان اینکه به‌منظور افزایش سهم اشتغال پذیری نیروی کار باید سیاست‌های آموزش‌های مهارتی تقویت شود تصریح کرد: با توجه به اینکه در بودجه ۹۷ فرصت‌های سرمایه‌گذاری به نحو مطلوب در نظر گرفته‌شده است لذا می‌توان با حضور فعال در این عرصه ظرفیت‌های موجود را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت : قطعاً با ورود بخش خصوصی قسمت عمده‌ای از مشکلات موجود در جامعه برطرف خواهد شد و بر این اساس باید برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور خیران در عرصه‌های مهارت افزایی صورت گیرد.

انتهای پیام / ه

 افتتاح نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خیر ساز استان سمنان در شهمیرزاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.