نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: آموزش های فنی و حرفه ای راهی برای رقابت در بازار جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با حضور در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران شاهرود گفت: آموزش های فنی و حرفه ای راهی برای رقابت در بازار جهانی است.

وی تصریح کرد: هر چند در ۴۰ سال اخیر، شاهد فراز و نشیب‌های زیادی در حوزه آموزش فنی و حرفه ای بودیم، اما با اهتمامی که دولت در چند سال اخیر داشته، می‌توان گفت که فنی و حرفه‌ای نقش اساسی و تأثیرگذاری را در امر اشتغال ایفا خواهد کرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: همه دستگاه‌ها چنانچه می‌خواهند در حوزه تولید و اشتغال اتفاق مبارکی بیفتد باید برای تقویت و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی تلاش کنند.

سید حسن حسینی شاهرودی افزود: برند سازی و تولید محصولات قابل‌ارائه در بازارهای جهانی، نیازمند آموزش‌های مهارتی لازم و همکاری‌های گسترده بین بخشی است که در این زمینه، فنی و حرفه‌ای و برنامه‌ریزی‌های آموزشی آن بیش‌ازپیش اهمیت می‌یابد.

وی اظهار داشت: ارائه آموزش‌های نوین و خروج از شیوه‌های آموزش سنتی به سمت شیوه‌های مدرن و آموزشی جدید را راهکاری مؤثر در راستای توانمندسازی و انتقال دانش مهارتی است.

انتهای پیام / ق

آموزش های فنی و حرفه ای راهی برای ورود به بازار جهانی است

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار