معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس از امدادرسانی جمعیت هلال احمر به ۶۴۱ حادثه دیده در سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های استان خبر داد.

قدرت اله جمالی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  از امدادرسانی به ۶۴۱ حادثه دیده درگیر سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های مرودشت، اقلید، سپیدان و آباده خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر به ۱۴۹ خانوار حادثه دیده امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به عشایر گرفتار، اظهار کرد: با شدت بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیل در نقاط یاد شده، ۲۸ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر فارس برای امداد رسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

جمالی با اشاره به بکارگیری ۷ دستگاه خودرو کمک دار در جریان این حوادث، گفت: در مجموع به ۱۴۹ خانوار خدمات امدادی ارائه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس در خصوص اقلام توزیع شده بین حادثه دیدگان تصریح کرد: ۸۰۰ کیلوگرم نایلون، ۱۹۴ تخته پتو، ۷ گالن آب، ۱۵ کیلوگرم قند، ۵۳۷ قوطی کنسروجات و ۴۰ کیلوگرم حبوبات طی این مدت بین حادثه دیدگان توزیع شد.
انتهای پیام/ر

امدادرسانی به ۱۴۹ خانوارحادثه دیده 

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار