مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارائه خدمات به ۳۳ هزار و ۲۵۵ مسافر نوروزی در پست‌های ثابت ایمنی و سلامت این جمعیت خبر داد.

بهره مندی بیش از ۳۳ هزار مسافر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض‌اله جعفری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارائه خدمات به ۳۳ هزار و ۲۵۵ مسافر نوروزی در پست‌های ثابت ایمنی و سلامت این جمعیت خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا پایان روز شنبه ۴ فروردین ماه جاری، جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر فارس، ۱۶ هزار و ۷۴۴ نقشه بین مسافران توزیع کردند.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۶۳ مسافر از فضا‌های دوستدار کودک تعبیه شده در کنار پست‌های نوروزی در استان فارس بهره‌مند شده‌اند، افزود: تعداد بهره‌مندان از ایستگاه‌های سلامت نیز یک هزار و ۱۷۸ مورد بوده است.

جعفری  با بیان اینکه ۴ هزار و ۹۰۸ مسافر نوروزی در خیمه‌های نماز سازمان جوانان هلال احمر در نقاط مختلف استان، اقامه نماز کردند، اظهار کرد: در همین مدت تعداد ۱۸ هزار و ۳۶۰ بروشور و ۲۰ هزار و ۲۲۵ مورد سایر محصولات بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس تصریح کرد: تاکنون تعداد ۴ هزار و ۹۰۸ تن در فارس به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوسته‌اند.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر فارس به مسافران نوروزی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.