معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس از امدادرسانی به ۳۲ مورد حادثه در هفته گذشته خبر داد.

امدادرسانی جمعیت هلال احمر فارس به ۳۲ مورد حادثه در هفته گذشته/ نجات ۱۱۲ حادثه دیده و نجات جان ۲۱ تن قدرت اله جمالی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از امدادرسانی به ۳۲ مورد حادثه در هفته گذشته خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت به ۱۱۲ حادثه دیده خدمات امدادی ارائه کردند و جان ۲۱ تن را نجات دادند.

جمالی با اشاره به اینکه ۱۸ مورد از حوادث هفت روز گذشته جاده ای، ۳ مورد شهری و ۳ مورد کوهستان بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۲ مورد هوایی، یک مورد صنعتی و کارگاهی و ۵ مورد در قالب خدمات حضوری بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۱۲ تن حادثه دیده اند، تصریح کرد: از این میان ۹۱ تن در جاده، ۵ مورد در کوهستان و ۷ تن در شهر، یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی حادثه دیده اند و ۸ تن نیز از خدمات حضوری جمعیت هلال احمر فارس بهره‌مند شدند.

جمالی افزود: در مجموع این حوادث ۲۱ تن نجات یافتند که ۱۲ تن به مراکز درمانی منتقل و ۹ تن نیز سرپایی درمان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به اسکان اضطراری ۴ تن در هفته گذشته، از اعزام ۳۷ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث و به کارگیری ۱۳۴ نفر روز نیروی عملیاتی و ۲۷ دستگاه آمبولانس در همین راستا خبر داد.

جمالی میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس در صحنه‌های حوادث جاده ای، از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه، را ۶ دقیقه و ۴۳ ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در این حوادث، از آغاز تا پایان عملیات، را یک ساعت و ۳۵ دقیقه اعلام کرد.
انتهای پیام/ر

امدادرسانی به ۳۲ مورد حادثه دیده توسط جمعیت هلال احمر فارس

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار