در هشتمین روز از دهه فجر، انبار امدادی هلال احمر در قیر و کارزین افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر کشور در مراسم افتتاح انبار امدادی هلال احمر قیروکارزین گفت: انبار امدادی هلال احمر در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با زیر بنای ۶۰۰ متر ساخته شده است.

وی با بیان این که برای ساخت این انبار ۱۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: تا اردیبهشت ماه سال آینده، در این انبار بیش از ۴ میلیارد تومان اقلام شانزده گانه ضروری در حوادث غیر مترقبه شامل چادر، پتو، والور، ست بهداشتی ذخیره سازی می‌شود.

دکتر پیوندی ادامه داد: با توجه به سابقه تلخ زلزله در قیروکارزین و احتمال وقوع دوباره این حادثه در شهرستان‌های فارس، این مکان می‌تواند کمک خوبی برای امداد رسانی باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به تردد‌ زیاد مردم قیر و کارزین به سمت جهرم، ایجاد یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ضروری به نظر می‌رسد که مقدمات ایجاد آن آغاز شده است.

پیوندی با اشاره به کمبود‌های موجود در زمینه هلال احمر در کشور تصریح کرد: در ایام دهه فجر بیش از ۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح ۲۲ پروژه در ۱۲ استان حادثه خیز از جمله استان فارس هزینه شد.
انتهای پیام/ر

افتتاح انبار امدادی هلال احمر

برچسب ها: دهه فجر ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار