در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، مجتمع درمانگاهی و دندانپزشکی تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین شیراز به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مجتمع درمانگاهی بیمارستان قطب الدین شیرازبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر علی بهادر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در این مجتمع درمانگاهی، خدمات پزشکی در زمینه‌های چشم، داخلی، اطفال، غدد، نورولوژی، طب سنتی، زنان، مغز و اعصاب، طب ورزش و توانبخشی، جراحی عمومی، عفونی، قلب و عروق، در سطوح تخصصی و فوق تخصصی، به مراجعان ارایه می‌شود.

رییس این مجتمع درمانگاهی هم از فعالیت کلینیک دیابت، به عنوان خدمت دیگر از این مجتمع درمانگاهی یاد کرد و افزود: این کلینیک، پنج هزار عضو دارد و بیماران می‌توانند خدمات تخصصی در زمینه دیابت را از این کلینیک دریافت کنند.

دکتر باقر نسیمی افزود: مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین، هم اکنون در نوبت صبح، از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ فعال است و مراجعان می‌توانند با شماره تلفن ۳۸۲۱۷۰۹۱، نسبت به تهیه نوبت، اقدام کنند.

وی افزود: همچنین بخش دندانپزشکی این درمانگاه با ۳۰۰ متر مربع زیربنا و صرف حدود یک میلیارد تومان هزینه با هفت یونیت فعال، به بهره برداری رسید.

به گفته دکتر نسیمی این مرکز خدمات دندانپزشکی در زمینه‌های ریشه، ارتودنسی، پریو، جراحی لثه و دندانپزشکی عمومی ارایه می‌کند.

او افزود: خدمات دندانپزشکی در این مرکز با بهترین مواد مصرفی و تعرفه‌های دولتی به مراجعان ارایه می‌شود.

مراجعان برای تهیه نوبت این مرکز دندانپزشکی می‌توانند با شماره تلفن ۳۸۲۰۸۰۸۱ اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

افتتاح مجتمع درمانگاهی و دندانپزشکی تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار