به مناسبت دهه مبارک فجر، ۴ طرح خدماتی بهزیستی در شیراز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید آزرمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیراز گفت: مرکز تأمین و توسعه خدمات بهزیستی شهید گل ریز خاتمی با زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع و اعتبار بازسازی و تجهیز ۱۹۴ میلیون تومان با ۲۴ پرسنل در خدمت مددجویان زیرپوشش این سازمان است.

وی افزود: با بازسازی نخستین مرکز خانه امن استان فارس در شیراز ویژه زنان و کودکان که در معرض آسیب‌های اجتماعی و خشونت همسران و پدران معتاد و دیگر مسائل خانوادگی منجر به قتل هستند، این مرکز نیز راه‌اندازی شده است.

آزرمی ادامه داد: زنانی که براثر مشکلات خانوادگی به دادگستری مراجعه می‌کنند با تشخیص قاضی به مدت شش ماه همراه با کودکان خود در این مرکز نگهداری و پس از برطرف شدن مشکل خانوادگی مجدداً به کانون گرم خانواده بازمی‌گردند.

وی بیان کرد: مرکز خانه امن در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۳۴۰ میلیون تومان بازسازی شد که با ۱۱ پرسنل ظرفیت پذیرش ۱۵ زن همراه با فرزندش را دارد.

آزرمی اظهار کرد: بهره‌برداری هم‌زمان از ۲ مرکز اجتماع‌محور ویژه نگهداری معتادان از دیگر طرح‌هایی بهزیستی استان فارس در دهه مبارک فجر است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیراز تصریح کرد: سازمان بهزیستی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تشکل‌های خود را تغییر داده و به مرکز تأمین و توسعه خدمات بهزیستی که بر اساس نیاز‌ها به سه منطقه تقسیم می‌شود به جامعه هدف ارائه خدمت می‌کند.
انتهای پیام/ر

بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی بهزیستی

برچسب ها: دهه فجر ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار