بخشدار مرکزی کرمانشاه گفت: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد همه ما وظیفه‌ای سنگین داریم و باید به تولیدات داخلی احترام گذاشته و تولیدکنندگان را حمایت کنیم.

تولیدکنندگان کیفیت کالای خود را بالا ببرندعلیرضا حیدری بخشدار مرکزی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: از تولیدکنندگان نیز انتظار می‌رود کیفیت تولیدات خود را بالا برده و در بازار رقابت ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه همه ما واقف هستیم که در راه تولید محصولات داخلی سختی‌های بسیاری پیش رو داریم، گفت: در این راه باید اراده‌ای پولادین داشت و اگر چرخ صنعت شما در حال چرخش است ارتزاق یک خانواده جاریست.

بخشدار مرکزی کرمانشاه با بیان اینکه افتخار میکنیم که بانوان کرمانشاهی برای همشهریان خود اشتغال ایجاد میکنند و دوشادوش مردان کار می‌کنند، افزود: برای حمایت از زنان کارآفرین صندوق کارآفرین امید تسهیلات ارایه میکند و ما نیز برای اجرای نمایشگاه دائم با رویکرد زنان سرپرست خانوار با همکاری شهرداری و اتاق اصناف رایزنی میکنیم که تخفیف خاصی برایشان داشته باشد، همچنین ادارات را موظف کرده که از کالای ایرانی حمایت کرده و محصولاتی که تولید شهر کرمانشاه است را خریداری کنند.

حیدری افزود: بهزیستی به افراد کارآفرین در ازای ایجاد اشتغال برای هر فرد تسهیلات ۵ میلیون تومانی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ف

تولیدکنندگان را حمایت کنیم

 

 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.