مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره برداری دو هزار و ۹۶۰ طرح صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس درنخستین جلسه کارگروه مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان فارس در سال ۹۷، توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و حمایت از صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی برای تولید محصول و کالای باکیفیت داخلی را از مهمترین اولویت‌های امسال اعلام کرد و گفت: دراین زمینه شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی نقش مهمی برعهده دارند.

وی با اشاره به لزوم فراهم کردن بستر‌های لازم برای حمایت از سرمایه گذاران، افزود: هم اینک زیرساخت استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی در ۶۱ شهرک صنعتی در استان فراهم شده و با اختصاص مشوق‌های ویژه آماده جذب سرمایه گذارهستیم.

فتوحی با اشاره به اینکه درحال حاضر دو هزار و ۹۶۶ واحدصنعتی، تولیدی و صنفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درمرحله ساخت و ساز است، ادامه داد: با بهره برداری از برخی از این واحد‌ها در سال جاری و نیز سال‌های آینده، جهش مناسبی در تولید و اشتغال ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به اهتمام شرکت‌های خدماتی در اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت: این شرکت‌ها بعنوان بازوی اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در ارائه خدمات مناسب به واحد‌های صنعتی و حمایت از سرمایه گذاران و فعالان صنعتی ایفامی کنند.

وی همچنین برنقش مهم شرکت‌های خدماتی درزمینه پایش وضعیت تولید واحد‌های صنعتی و شناسایی موانع تولید و تلاش به منظور ارتقای ظرفیت تولید و رفع مشکلات و حفظ اشتغال موجود تاکید کرد و گفت: امسال نیز فعال کردن واحد‌های راکد و به ظرفیت کامل رساندن واحد‌های تولیدی در دستورکارقراردارد.

فتوحی بابیان اینکه تاکنون امور عمومی ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس بر اساس قانون به بخش خصوصی واگذارشده است، با تأکید بر لزوم تعامل و همفکری و کارگروهی برای رفع مشکلات این شهرک‌های صنعتی گفت: بخش زیادی از این مشکلات با تعامل و همکاری قابل‌رفع است.

جواد باصری مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و مسول کارگروه مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان فارس نیز با اشاره به وجود تعامل و همکاری مناسب بین شرکت‌های خدماتی و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این کارگروه بعنوان اتاق فکرتمام تلاش خود را درجهت ارتقای وضعیت کمی و کیفی خدمات به صنعتگران انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ر

توسعه  زیرساخت‌ها و حمایت از صنعتگران در شهرک‌های صنعتی فارس

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار