مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشکیل کمیته ویژه حمایت ازکالای ایرانی با رویکرد حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر درشهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: کمیته ویژه حمایت کالای ایرانی با رویکرد حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی برای ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی تشکیل شد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود: بخش عمده‌ای از تولید کالا و محصولات در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود و این شهرک‌ها مهمترین زیرساخت تولید کالای ایرانی محسوب می‌شوند.

فتوحی ادامه داد: فعالیت این کمیته با هدف تقویت و حمایت از واحد‌های صنعتی انجام می‌شود تا با تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی، منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

وی اظهار داشت: از مهم‌ترین الزامات حمایت از کالای ایرانی، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرارو فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی است که این مهم با ایجاد شهرک‌های صنعتی محقق شده و زمینه لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار درقالب شهرک‌های صنعتی فارس فراهم شده است.

فتوحی بیان کرد: در استان فارس با ایجاد ۶۱ شهرک صنعتی فعال، ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری، استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی و در نتیجه تولید کالا‌ها و محصولات داخلی، فراهم شده است و با توجه به سهم بیش از ۹۵ درصدی صنایع کوچک و متوسط از کل صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس، تداوم برنامه‌های حمایتی و نیز در نظر گرفتن سایر خدمات متنوع حمایتی از این صنایع ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزایش ارایه خدمات و حمایت‌ها از سرمایه‌گذاران و صنعتگران، استفاده بهینه از انرژی و نیروی انسانی و روان‌سازی و تسهیل در امور صنعتگران را از جمله برنامه‌هایی اعلام کرد که در راستای حمایت از تولید محصول ایرانی و اشتغال پایدار در این شرکت عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام/ر

شهرک صنعتی فارس کمیته حمایت کالای ایرانی تشکیل داد

برچسب ها: صنعت ، اخبر اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار