فرماندار زابل گفت: مشکلات منطقه سیستان از جمله معضل خشکسالی که نشات گرفته از مسائل اقلیمی و غیر اقلیمی است، با اتخاذ مواضع احساسی حل نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، هوشنگ ناظری فرماندار زابل در حاشیه نشست هم اندیشی برای برگزاری همایش «دارالولایه سیستان» که در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت:مشکلات منطقه سیستان از جمله معضلات ناشی از خشکسالی که به دلایل اقلیمی و غیراقلیمی پدید آمده و در پی آن بیکاری و کاهش درآمد مردم را به همراه داشته است، با نگاه احساسی و هیاهو‌های بی مورد حل نمی‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان زابل توسعه و برون رفت سیستان از مشکلات را در سایه استفاده از خرد جمعی همه افرادی که دل در گرو عمران و آبادانی آن دارند و همچنین بکارگیری اندیشه‌های توسعه محور، اقدامات کارشناسی و دانش بنیان و نیز بهره مندی از تمامی منابع وظرفیت‌های موجود مبتنی بر اعتدال، عدالت و عقلانیت بر شمرد.

ناظری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان همایش ملی «دارالولایه سیستان»، برگزاری چنین همایش‌هایی را مهم دانست و ابراز امیدواری کرد اهداف مورد نظر این همایش تحقق یابد.

انتهای پیام/ع

برگزاری همایش «دارالولایه سیستان» که در دانشگاه سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار