زردپوشان شیرازی امید‌های خود برای صعود به لیگ برتر را در بازی با نساجی جستجو می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۳۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز، ساعت ۱۷ روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رودرروی نساجی مازندران قرار می‌گیرد.

این دیدار به نوعی حساس‌ترین بازی هفته ۳۳ محسوب می‌شود چرا که در صورت شکست خونه به خونه مازندران مقابل اکسین البرز، برنده مسابقه نساجی و فجر به مدعی اصلی صعود به لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

در جدول رده بندی فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران با ۵۸ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های سوم و چهارم قرار دارند.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه مازندران هم با ۶۴ و ۶۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم جای گرفته اند.

علی اصغر کلانتری و شاگردانش در هفته ۳۲ در دیداری خانگی با یک گل مغلوب مس کرمان شدند تا مکان دوم جدول را تقدیم خونه به خونه مازندران کنند.

مهدی نظری بازیکن فجر سپاسی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: بازی با مس روز خوب تیم ما نبود و شرمنده هواداران شدیم، اما هم قسم شدیم مقابل نساجی مازندران بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و امیدمان به خدا و دعای طرفداران شیرازی است.

کلانتری سرمربی فجری‌ها هم که از اتفاقات داوری بازی با مس گله کند بود، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ادامه داد: تیم‌هایی داریم که ۷۰ درصد پرداختی به بازیکنانشان داشته اند، اما تیم فجر تا الان ۴۸ درصد پرداختی داشته است و تاکنون هیچ حرفی هم نزدیم و هجمه زیادی هم علیه تیم ما ایجاد شد، با خون دل امتیاز جمع کردیم، ولی راحت از اشتباهات داوری ضربه می‌خوریم.

سرمربی فجر گفت: می‌دانم بازی با نساجی چقدر حساس است، ولی از کمیته داوران می‌خواهم نظارت ویژه‌ای روی این دیدار و سایر مسابقات ۲ هفته پایانی داشته باشد.

سید مهدی سید علی به همراه کمک‌های خود علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر بازی تیم‌های نساجی مازندران و فجر شهیدسپاسی شیراز را قضاوت می‌کند.

شاهین مجیدی، محمد رضا زینال خیری، امین شجاعیان، حسین کریمی و محمد مهدی نظری ۵ بازیکن فجر سپاسی، سابقه پوشیدن پیراهن تیم نساجی را در کارنامه دارند و این هفته می‌بایست مقابل تیم سابق خود به میدان بروند.

گفتنی است، دیدار رفت تیم‌های نساجی مازندران و فجر سپاسی شیراز که ۱۲ آذرماه ۹۶ در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد با تساوی بدون گل پایان یافت.

انتهای پیام/ن

مصاف فجر سپاسی و نساجی مازندران در دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار