پارس آرا شیراز در لیگ دسته یک فوتسال بانوان در پی دومین برد خود مقابل تیم انتهای جدولی هیات مریوان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته سوم مرحله نهایی مسابقات دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پارس آرا شیراز، از ساعت ۱۲ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه به میزبانی سالن پهلوانان نصیری رو در روی میهمان خود هیات مریوان قرار می‌گیرد.

نماینده فارس در هفته نخست ۴-۲ نتیجه را مقابل پیشروتکین تهران واگذار کرد و در دومین دیدار با ۳ گل بر میزبان خود متین فرخ شهر به برتری رسید.

شیرین فقیهی بازیکن تیم پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تیم ما شرایط خوبی را دارد و بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردارند و امیدواریم در بازی فردا با یک نتیجه مناسب و بردی شیرین از زمین خارج شویم.

فقیهی هدف تیم پارس آرا را صعود به لیگ برتر عنوان کرد و ادامه داد: مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال بانوان با حضور تیم‌های خوبی در حال برگزاریست، اما پارس آرا شیراز از ابتدا با هدف صعود به مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان بسته شده است.

در جدول رده بندی این مسابقات تیم پیشروتکین تهران با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های متین فرخ شهر، کاسپین قزوین، جواهری ایوبی قم، پارس آرا شیراز، جنوب غرب تهران و پدیده بوشهر همگی با ۳ امتیاز و برحسب تفاضل گل در مکان‌های دوم تا هفتم قرار دارند.

تیم هیات فوتبال مریوان هم بدون امتیاز در انتهای جدول دسته یک فوتسال بانوان قرار دارد.

گفتنی است، در پایان پانزدهمین دوره لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور، ۲ تیم جواز حضور در رقابت‌های دسته برتر را بدست خواهند آورد.

انتهای پیام/ن

مصاف پارس آرا شیراز با هیات مریوان در در لیگ دسته یک فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.